Geef je op voor de e-zine

Magic Marketing & Sales

Verrukkelijk eenvoudig woest aantrekkelijk worden voor je klanten. Hoe doe je dat? Hoe zorg je voor echte en oprechte customer intimacy. Bouw je een tribe met je klanten. Hoe zorg je dat jouw medewerkers betoveren in plaats van verkopen. Een beleving creëren in plaats van een proces afwikkelen. Hoe wordt je een high performance organisatie. Voorbij gemiddelde NPS scores en matige evaluaties.

Overal op de wereld handelen mensen. Bouwen ze relaties op met klanten. Bepalen ze een prijs voor hun product. Overal op de wereld bouwen tribes totems om zo hun unieke brand en verhaal aan de wereld te laten zien. Overal op de wereld betoveren magiers mensen. Nemen ze klanten mee in unieke belevenissen.

Reis met ons mee. Danielle Braun & Jitske Kramer zijn Coporate Antropoloog. Ze reizen de wereld rond op zoek naar best practices van oeroude tribes. Die we kunnen gebruiken op de werkvloer en in boardrooms. Om te snappen hoe we sales en klantbeleving woest aantrekkelijk en verrukkelijk eenvoudig kunnen maken, gingen ze op zoek naar wereldse wijsheid over magic marketing and sales.

Exotische best practices, vertaald naar de praktijk van jouw eigen customer relations. Via de Haka, Indiase bruiloften, Haïtiaanse betoverende Voodoo, handelsrelaties op de oude Zijderoute en Japanse Sake belanden we bij de salesafdeling, de klantenservice, de helpdesk en de dienstverleners in jouw eigen tribe. Ultieme klantbeleving door het oog van de antropoloog. Klaar om te leren van wat we al weten om jullie Customer Journey nog beter te maken? 

Keynote:

Keynote: 30 – 90 minuten, 10 – 5000 mensen

Exotische best practices, vertaald naar de praktijk van jouw eigen customer relations. Via de Haka, Indiase bruiloften, Haïtiaanse betoverende Voodoo, handelsrelaties op de oude Zijderoute en Japanse Sake belanden we bij de salesafdeling, de klantenservice, de helpdesk en de dienstverleners in jouw eigen tribe. Ultieme klantbeleving door het oog van de antropoloog.

We leren je de do’s van tribale sales en ultieme klantbeleving:

  • Eerste indruk | Power & Love met de Haka
  • Betoveren | De magische kracht van Voodoo
  • Customer Intimicay | Ta'arof - handelen op de oude Zijderoute
  • Loyaliteit | Cirkels van relaties
  • Branding | Bouw totems
  • Name or number | I see you
  • Klantvertrouwen | bereik het diamantniveau

Masterclass:

Masterclass: 2,5 - 3,5 uur. 10 - 5.000 mensen.

Aan de slag met de do’s van tribale sales. Uitwerken, oefenen, met elkaar verkennen.

Masterclass met gefaciliteerde reflectie op eigen salesproces: hele dag

Na de hierboven beschreven masterclass in kleinere subgroepen actief aan de slag met vragen waarmee jullie Customer Journey gebouwd, bezield en geladen kan worden. We bouwen nieuwe totems en maken de klantrelaties en het dienstverleningsconcept weer springlevend. Zelfwerkzaamheid met strakke terugkoppeling en begeleiding.

DSC03279 s

Inschrijven leergang, trainingen congressen

  • Collegereeks Psychologie voor managers - focus learning journeys

    17 september t/m 18 december 2018. Meer informatie

  • 18 december Seminar: Anders…

    ….Veranderen, Managen, Kijken, Leidinggeven en Eigenaarschap, maar dan Anders door Managementboek.nl Een unieke dag over alle aspecten van anders organiseren, veranderen, leidinggeven. Meer informatie Aanmelden

  • Vanaf 1 april 2019 Collegereeks Nieuw Leiderschap van Management Impact

    Met André Wierdsma, Danielle Braun, Hans van der Loo, Thom Verheggen, Annemieke Roobeek, Raymon Geurts.Meer informatie

  • 9 mei 2019 Het Grote Kwaliteitscongres, Burgers’ Zoo

    Samen sturen op kwaliteit, meer informatie

  • 13 november 2019 Corporate Culture Event, Burgers’ Zoo

    Nadere info volgt

  • Training Building Tribes

    Lees alles over de nieuwe training Building Tribes

  • Trainingen Deep Democracy

    Inclusieve dialoog en besluitvorming. Ruimte voor de wijsheid van de minderheid. Data en inschrijven.

  • Training Own Your Rank

    Over ranking en positie pakken. Krachtig én verbindend zijn. Data en inschrijven.

  • Training Talk! Faciliteren van kampvuurgesprekken

    Door ons ontwikkelde dialoogvorm, geinspireerd op dialoogvormen van over de hele wereld. Data en inschrijven.

  • Leergang Organisatiecultuur. Corporate Antropologie – echt aan de slag met organisatiecultuur

    Intensieve en unieke leergang. Data en inschrijven.

  • Ondertussen

    ondertussen

In beeld

Building Tribes - reisgids door organisaties. Nieuw boek, lezing, training

building tribes boek

Winnaar Managementboek van het jaar 2016!

Managementboek van het jaar

Nieuwste Blog

Debat over de vraag of de NS schadevergoeding moet uitkeren aan slachtoffers en nabestaanden van de Holocaust omdat ze mensen naar de concentratiekampen heeft vervoerd.In ‘How to be Gay’ interviewt Margriet van der Linden de Britse homoseksuele Georg...